سوالات متداول

آیا امکانات پنل عادی ، حرفه ای و شرکتی با یکدیگر متفاوت هستند؟
خیر ، امکانات و قابلیتهای تمامی پنل ها یکسان است و تنها تفاوت در تعداد شماره موبایلی است که می توانید در اشتراک خود ذخیره کنید (تعداد شماره های دفترچه تلفن !) ، مثلا در پنل عادی فقط می توانید شماره موبایل 5000 نفر از مشتریان خود را ذخیره کنید.
آیا می توانم در هر زمان که خواستم اشتراک پنل خریداری شده را ارتقاء دهم ؟
بله ، در هر زمان فقط با پرداخت مابه التفاوت قیمت پنل جدید با پنل قبلی می توانید اشتراک خود را ارتقاء دهید. مثلا پنل عادی را به حرفه ای ارتقاء دهید.
به چه صورت می توانم خرید کنم ؟
امکان خرید بصورت آنلاین و تلفنی فراهم است. برای خرید آنلاین به اینجا مراجعه کنید ، برای تماس با بخش فروش نیز لطفا با شماره 38032-051 تماس بگیرید.
هزینه ارسال SMS را چطور پرداخت می کنم؟
هزینه ارسال SMS بر اساس تعداد SMS خریداری شده محاسبه می شود و می توانید تعرفه های مربوطه را در لیست قیمت مشاهده کنید. برای شارژ اشتراک خود ابتدا وارد سامانه شوید و سپس با کلیک بر روی عدد نشان دهنده اعتبار فعلی تان به صفحه خرید شارژ وارد شوید.
اعتبار حساب afe
هزینه پنل بصورت سالیانه است؟ نیاز به تمدید هم دارد؟
بله ، هزینه بصورت سالیانه است و در پایان هر سال می بایست تمدید شود.
آیا باید شارژ SMS خریداری شده را در مدت زمان خاصی مصرف کنم؟
خیر ، محدودیتی برای مصرف شارژ SMS خریداری شده وجود ندارد.
مستندات و راهنمای استفاده از API در کدام قسمت قرار دارد؟
برای دسترسی به مستندات و راهنمای استفاده از API ارسال و دریافت پیام کوتاه لطفا ابتدا در سامانه ثبت نام کنید و پس از ورود به سامانه بر روی آیکن راهنما نوار بالای صفحه کلیک کنید.
اعتبار حساب afe
چطور می توانم اصل فاکتور خود را دریافت کنم؟
برای دریافت اصل فاکتور خود با بخش فروش تماس بگیرید ، همچنین در صورتی که نیاز به گواهی ارزش افزوده ما دارید به اینجا مراجعه کنید